Здравейте,
изберете как искате да се свържете с нас.
Меню
Меню

Рекламация

Рекламации за недостатъци, които не е било възможно да бъдат установени в момента на доставка, могат да бъдат предявени единствено и само под формата на изпратен имейл с попълнена "Форма на рекламация за закупен продукт", изпратена на e-mail: [email protected] Рекламации по телефон НЕ се приемат ! Рекламацията задължително трябва да е придружена със снимка на повредения/счупения артикул или елемент.

Рекламации за липси и други явни недостатъци могат да бъдат предявени при приемане на стоките от клиента. В противен случай стоките се считат за приети. В случай на своевременна, точна и основателна рекламация за недостатъци, "Профи Принт България' ЕООД предприема необходимите действия, съгласно действащото законодателство, като транспортните разходи по връщането на стоката са за сметка на "Профи Принт България" ЕООД.

В момента на доставяне на стоките е изключително важно, потребителя или лице, упълномощено от него да извършат обстоен преглед на вида им. Ако бъдат констатирани несъответствия, дефекти или видими нарушения, причинени по време на транспортирането, потребителя трябва да попълни протокол за щети, в който подробно да ги опише. Задължително е това да се осъществи в присъствието на куриера. Същевременно трябва да се уведоми и служител от отдел онлайн продажби на тел.: +359 895 33 03 44 или на e-mail: [email protected]

В случай, че потребителя приеме доставената пратка без забележки и съответно не попълни протокол за щети, той автоматично се освобождава от всякакви претенции за външни видими дефекти. Последващи рекламации се приемат за неоснователни и не следва да бъдат удовлетворявани. При липса на изготвен и подписан протокол за щети в присъствието на куриера в момента на доставката и/или ненавременно уведомяване на служител от отдел онлайн продажби на телефон: +359 895 33 03 44 или на e-mail: [email protected] , потребителя губи всякакви права, свързани с привеждане на констатираните дефекти в съответствие с договора за продажба.

При подаване на рекламация клиентът задължително прилага и документите, на които се основава рекламацията:

- касова бележка или фактура

- снимков материал

- други документи, удостоверяващи несъответствието на стоката с договореното

Вследствие на рекламацията "Профи Принт България" ЕООД регистрира и предприема необходимите действия съгласно действащото законодателство. В случай че клиентът не предяви рекламация пред "Профи Принт България" ЕООД в законовите срокове, то това се приема за одобрение на стоките.

Моля, попълнете формуляра за рекламации и следвайте стъпките описани в него. Рекламации се приема единствено и само под формата на изпратен имейл с попълненият ФОРМУЛЯР ЗА РЕКЛАМАЦИИ, изпратен на e-mail: [email protected]Искания за рекламация по телефон НЕ се приемат !

ФОРМУЛЯР ЗА РЕКЛАМАЦИЯ, може да бъде заяване за получаване на: [email protected] или може да се свържете с нас на номер: +359 895 33 03 44 .

 

Сравнение на продукти

Нашият онлайн магазин използва така наречените „Бисквитки“ Научете повече за нашата политика за поверителност и нашата политика за Бисквитки